سی سوال از ملیکا

به نظر خودت چه چیزی در شخصیتت جالبه؟

اینکه همیشه در تلاشم به بقیه کمک کنم و براشون بهترین باشم

اگر بخوای یک استارت-تاپ(همون بیزینس و تجارت)راه بندازی،اون درمورد چی خواهد بود؟

بسته های آموزشی

شب یا روز و چرا؟

روز...از بچگی همیشه شب برام پر از ترس و احساسات بد بوده و واقعا دلیلشم نمیدونم😭

ترجیح میدی به دریا بری یا کوه؟

کوه

به بهشت و جهنم اعتقاد داری؟

بله خیلی

خیال یا واقعیت و چرا؟

واقعیت

چون خیال قشنگی و زیبایی های خودشو داره اما نمیشه تجربه اش کرد 

درسته که واقعیت ممکنه دردناک باشه ولی قشنگی های خودشو داره و میتونیم اون قشنگی هارو تجربه کنیم

آیا خودت رو فردی برنامه ریز میدونی؟

تا حدی آره

زندگی برای کار،یا کار برای زندگی؟

کار برای زندگی

مسئولیتی که ازش سر باز میزنی(از انجامش امتناع میکنی)

بعضی اوقات که حس کنم یکی داره یه چیزی رو بهم زور میکنه حتی اگه مسئولیتم باشه انجامش نمیدم یا دیر انجامش میدم

مثالی به ذهنم نمیاد😭

چیز هایی که تورو قدرتمند و توانمند می‌کنند

خانوادم، عقایدم، کتاب هام و چیزایی که یاد میگیرم

به نظرت گیاهخواری صحیحه؟

نه

چرا باید از چیزایی که داریم لذت نبریم

لیست ده چیزی که نمایانگر تو هستند

1. Kim namjoon 

2. مو های فرفری

3. کتاب های روانشناسی

4. سخنرانی و مجری‌گری

5. فیلمای اکشن

6. رنگ آبی

7. ENFJ

8. شاید ریاضی

9. آهنگ epiphany

10. مهربونی

ده چیزی رو نام ببر که بهت استرس میدن

1. سوتفاهم

2. از دست دادن عزیزان

3. حس تنهایی

4. موفق نشدن توی چیز ها

5. خراب شدن روابط

6. قضاوت شدن

7. دکتر و بیماری

8. کامل نبودن برای بقیه

9. ضایع شدن حقم 

10. طرز فکر بقیه

اگر میتونستی پنج تا حرفه/اخلاق/ مسیر زندگی‌ت رو عوض کنی،اونها چی بودن؟

1. وارد فضای مجازی می‌شدم اما خیلی دیرتر

2. بیشتر درس می‌خوندم

3. بیشتر کتاب می‌خوندم

4. هیچ چیز رو از خانوادم پنهان نمی‌کردم

5. از صحبت کردن نمی‌ترسیدم 

در مورد چیز هایی که میخوای تو کشورت تغییر بدی بنویس

احترام گذاشتن به عقاید همدیگه.

نظرت در مورد داشتن فرزند

چیز خیلی خیلی خیلی قشنگیه

اون حسی که بین والدین و فرزندشون هست خیلی شیرینه و خیلی دوست دارم تجربه اش کنم

از تولد تا مرگتون رو به صورت طرح کلی(یه جور خلاصه)بنویسید

بچگی

من تو بچگی ام خیلی برونگرا بودم😭 همیشه با بقیه دوست میشدم و براشون هر کاری میکردم ولی خب این احساس همیشه یک طرفه بود...

مثل بیشتر بچه ها دوست داشتم زودتر بزرگ شم تا به نظرام و حرفام توجه کنن که الانم نمیکنن👍

توی فامیل ۶ تا پسر بودن و من یدونه دختر😭 پس بیشتر با ماشین بازی و بازی های خشن میگذروندم 

ابتدایی

همیشه ی خدا دوست داشتم ازون بچه خفنا باشم ولی هیچوقت نشدم.😭

تنها چیزی که باعث میشد منو بشناسن گروه سرود و نمرات و ازین جور چیزا بود

اون دوران خیلی زندگیم عجیب بود...اتفاقای زیادی افتاد مثل ورودم به فضای مجازی و لو رفتنم و اینا که باعث شد تا چند ماه واقعا حالم بد باشه...

بعد از اون رفتم کلاس واسه آزمون تیزهوشان و زندگیم برای اولین بار با برنامه پیش رفت

*اون دوران>>>>>

متوسطه اول

از ششم که وارد هفتم شدم

چون همه آرمی بودن تصمیم گرفتم آرمی شم که بتونم بهتر باهاشون ارتباط برقرار کنم ( از یکی دو سال پیشش بلینک بودم )

با چند نفر دوست شدم و بعد از امتحانای دی اکیپ زدیم

بعد از عید که مدارس باز شد..احساس می‌کردم از اکیپ طرد شدم.. 

هیچکس هم به این توجهی نمی‌کرد.. 

تابستون شد و با چند تا از بچه های اکیپ رفتیم بیرون و منم با اونا صمیمی تر شدم

بعد هشتم شدیم

با همون اکیپ بودیم و یکم شیطنت میکردیم

بعد نزدیکای عید 

برگشتم اینجا (لیلیلیلیلیلی)

بعد دیگههه

تا الان که اتفاقات زیادی افتاده از جمله تشکیل احساسات جدید و امتحان کردن حرفه های جدید و...آره دیگه میگذرونیم😭

قهرمان بچگی های تو کی بوده؟

شاید باورتون نشه ولی عمو پورنگ.

یه نامه برای اولین عشقت

سلام.

ای کاش یه روزی بفهمی چقدر دوستت دارم...

تو باعث شدی من بزرگ شم

باعث شدی یاد بگیرم عشق چیه عاشق کیه

ما خیلی واسه این حرفا کوچیکیم ولی امیدوارم بتونم حداقل بهترین دوستت باشم

امیدوارم بتونم بهت نشون بدم چقدر دوستت دارم

بتونم به حرفات گوش بدم

به احساساتت 

همه چیت

امیدوارم بتونم برای تو باشم.

*آه هارتم.😭😭😭

پدرت و مادرت چطوری باهم آشنا شدن؟

مامان بزرگام داشتن باهم راه میرفتن (وسط راه همو دیدن باهم آشنا شدن) بعد بهم گفتن که یه دختر و یه پسر مجرد دارن که سنشون بهم میخوره و اینا که بابام اینا اومدن خواستگاری😭

پنج چیز برای به یاد آوردن،وقتی اوضاع سخت و غیر قابل تحمل

1. تو از بدترین اوضاع، وقتی که هیچ چیز نداشتی گذشتی...پس اینم میگذره.

2. فیلم ببین

3. تلاش کن. تلاش کن و تلاش کن.

4. من همیشه کنارت هستم.. بغلت میکنم و بهت آرامش میدم.. من کاملا درکت میکنم پس نیازی به قایم کردن چیز ها نیست..

5. آروم باش و حرف بزن. با اینها همه چیز درست میشه

من خوشحالم که این چیز ها این ماه برام اتفاق افتاد

مرداد

1. دوستامو دیدم 

2. با استادم مثل یه دوست حرف زدم

3. فن لانا دل ری شدم

4. چند روز رو با خانوادم گذروندم

5. باهاش حرف زدم و تولدشو بهش تبریک گفتم

کاری که میخوای انجام بدی تا در یاد ها بمونه

بتونم به مردم کمک کنم بهتر همدیگه رو درک کنن و به معنای واقعی انسان بودن برسن

چه کارایی انجام میدی وقتی میخوای از (مشکلات و سختی ها) فرار کنی؟

در بیشتر موارد نمیتونم ازشون فرار کنم...

یا با بقیه درمیونشون میذارم

یا درموردشون حرف میزنم

یا خودمو غرق در اونها میکنم

و یا فیلم میبینم/آهنگ گوش میدم 

فصل مورد علاقت و چرا؟

بهار

همیشه دوستش داشتم چون تولدم توشه😭

سبک خوراکی و غدای مورد علاقت

انواع پاستا و ماکارانی

زندگی کاری ایده آل خودت رو چطور تصور میکنی؟

دوست دارم مدیر بشم

به بقیه نشون بدم میتونم تغییر کنم...

و اون دختر اسکل و کوچولو میتونه کارای بزرگ انجام بده...

شایدم روانشناس بشم

شایدم سخنران

ولی هدف اصلیم مدیریته

پنج چیزی که تورو سرخوش میکنه

1. فیلم

2. کسایی که دوستم دارن

3. آهنگ هام

4. کلاس های مورد علاقم 

5. طبیعت گردی

آیا حضور من در دنیا،تغییری ایجاد کرده؟

شاید...شاید به بقیه کمک کرده باشم پیشرفت بکنن...

یا شاید براشون مثل یه رقیب بوده باشم...

شاید دلشونو شکسته باشم...

ولی توی زندگی بعضی آدما تغییرات بزرگی ایجاد کردم...مثلا مامان بابام😭

به چه کسی شباهت(از لحاظ ظاهری)داری؟

من خود بابامم فقط ورژن مونثش.😭

 

+منبع یادم رفت:)

تو وب هانا دیدمش